Domů / TELEFONNÍ ÚSTŘEDNY
OPRAVY TELEFONNÍCH ÚSTŘEDEN

SERVIS TELEFONNÍCH ÚSTŘEDEN

Naše společnost provádí také servis a instalaci telefonních ústředen, opravy stolních telefonů, bezdrátových telefonů a ostatních telekomunikačních zařízení značek Panasonic, Siemens, Gigaset, Alcatel, Alphatel, Alphatech, 2N i výrobky ostatních výrobců. Jak objednat? Volejte 720 973 911. Případně pište na servis@atel-cz.cz . Na těchto konaktech Vám jsme k dispozici každý všední den od 9 do 18 hodin. V případě nutnosti je zde non-stop telefonní číslo: 603 324 484.

více naleznete zde

 

Odběr novinek
Nejprodávanější
SPRÁVA POČÍTAČOVÉ SÍTĚ

 

SPRÁVA POČÍTAČOVÉ SÍTĚ

 

Rychlé a spolehlivé opravy počítačů a notebooků v Praze a na Praze východ. Nabízíme širokou škálu servisních služeb, včetně instalace Windows, čištění od virů a obnovy dat. 
Kontaktujte nás pro nezávaznou konzultaci - volejte telefonní číslo 603 324 484, nebo pište na servis@atel-cz.cz . Na těchto konaktech Vám jsme k dispozici každý všední den od 9 do 18 hodin.

více info zde

 

 

TELEFONNÍ ÚSTŘEDNY

(67) Telefonní ústředny jsou systémy, které spravují telefonní hovory. Existuje několik typů telefonních ústředen, které se liší svou technologií a funkcemi. Můžeme je rozdělit na analogové, digitální, IP a cloudové ústředny. Jiné označení pobočková ústředna.
TELEFONNÍ ÚSTŘEDNY

Telefonní ústředny jsou systémy, které spravují telefonní hovory. Existuje několik typů telefonních ústředen, které se liší svou technologií a funkcemi. Můžeme je rozdělit například takto:

  • Analogové ústředny: Starší typ ústředen, které pro přenos hlasu používají analogové signály. Jsou méně flexibilní a mají omezené funkce ve srovnání s digitálními ústřednami.
  • Digitální ústředny: Využívají digitální přenos hlasu a dat. Nabízejí více funkcí, jako je přesměrování hovorů, hlasová schránka, konferenční hovory a další.
  • IP ústředny (IP PBX): Fungují na bázi internetového protokolu (IP). Umožňují přenos hlasu přes datovou síť (LAN/WAN/Internet). Jsou velmi flexibilní, škálovatelné a často nabízejí pokročilé funkce, integraci s počítačovými systémy a možnost využití softwarových telefonů (softphones).
  • Cloudové ústředny (Hosted PBX): Telefonní ústředna je hostována a spravována externím poskytovatelem v cloudu. Uživatelé k ní přistupují prostřednictvím internetu. Nabízejí snadnou správu, škálovatelnost a často nižší počáteční náklady na hardware.

Hlavním účelem telefonní ústředny je propojení interních a externích hovorů - umožňují zaměstnancům v rámci organizace volat si mezi sebou a zároveň uskutečňovat a přijímat hovory z veřejné telefonní sítě. Využívá se také směrování hovorů - příchozí hovory jsou směrovány na správné oddělení nebo osobu.​

 

Servis a instalace telefonní ústředny: ATEL SERVIS spol. s r.o.   info@atel-cz.cz    tel.: 603 324 484


Vyberte podkategorie TELEFONNÍ ÚSTŘEDNY :
Vyberte parametry zboží
Výrobci
Skladem
Stav Novinka Novinky v oblasti telekomunikací Výprodej Sleva Jedná se o zlevněné zboží Akce Akční produkty za akční ceny Doprodej Doprodej Doporučujeme Super produkty, které všude nenaleznete
Cena
Strana 1 / 3
1
Výrobků na stranu: 24 48 108 Třetinová galerie Malé řádky
 Název Cena
Panasonic KX-TDA0174XJ Panasonic KX-TDA0174XJ
Poslední kusy na skladě!
18.138,00 Kč
Detail
Panasonic KX-AT7730NE-B Panasonic KX-AT7730NE-B Kód: KX-AT7730NEB
Poslední kusy na skladě!
7.990,00 Kč
Detail
Strana 1 / 3
1
Výrobků na stranu: 24 48 108
 Název Cena