Domů / SERVIS TELEFONNÍCH ÚSTŘEDEN
Kategorie
Výrobci
OPRAVY TELEFONNÍCH ÚSTŘEDEN

SERVIS TELEFONNÍCH ÚSTŘEDEN

Naše společnost provádí také servis a instalaci telefonních ústředen, opravy stolních telefonů, bezdrátových telefonů a ostatních telekomunikačních zařízení značek Panasonic, Siemens, Gigaset, Alcatel, Alphatel, Alphatech, 2N i výrobky ostatních výrobců. Jak objednat? Volejte 244 404 437. Případně pište na servis@atel-cz.cz . Na těchto konaktech Vám jsme k dispozici každý všední den od 9 do 18 hodin. V případě nutnosti je zde non-stop telefonní číslo: 603 324 484.

více naleznete zde

 

Odběr novinek
SPRÁVA POČÍTAČOVÉ SÍTĚ

 

SPRÁVA POČÍTAČOVÉ SÍTĚ

 

Naše společnost provádí také servis počítačových sítí a opravy PC. Specializujeme se na správu sítí, dodávky hardwaru a softwaru, serverové systémy, připojení k internetu, bezdrátové sítě i metalické a optické kabeláže. Také poskytujeme poradenství.
Pro více informací ohledně servisu volejte telefonní číslo 244 404 437, nebo pište na servis@atel-cz.cz . Na těchto konaktech Vám jsme k dispozici každý všední den od 9 do 18 hodin.

více info zde

 

 

SERVIS TELEFONNÍCH ÚSTŘEDEN

SERVIS TELEFONNÍCH ÚSTŘEDEN

Naše společnost Atel servis spol. s r.o. provádí servis, neboli opravy telefonních ústředen různých výrobců, jako např. Panasonic, Siemens, Gigaset, 2N, 2N Omega, Atel, Bonel, Tina, Alphatech a dalších. Také prováníme montáž, neboli instalaci nových telefonních ústředen, převážně značky Panasonic a Gigaset.

Servis telefonních ústředen

Jak objednat technika na servis? Je to jednoduché, stačí zavolat, případně napsat e-mail a domluvíme co nejbližší vhodný termín. V případě nutnosti vyrážíme ihned k zákazníkovi a pokud je to aspoň trochu možné, telefonní ústřednu opravíme na místě, případně ji dostaneme do stavu, který umožní přechodné fungování, než telefonní ústřednu opravíme na dílně.

Instalace telefonních ústředen

Jak objednat technika na instalaci telefonní ústředny? Postup je stejný, jako při objednání servisu. Telefonicky, nebo mailem nám sdělíte váš požadavek na montáž ústředny a domluvíme vhodný termín, kdy instalaci provedeme. Doporučujeme domlouvat termín vždy s časovým předstihem, abychom vše stihli připravit, nainstalovat a naprogramovat tak, aby vaše společnost mohla fungovat. Dále je vhodná návštěva našeho technika na místě instalace, kde zkontroluje kabeláž a další podmínky pro práci, aby nedošlo ke zbytečným komplikacím. Stejně se postupuje při tzv. reinstalaci telefonní ústředny. Tato se sestává ze tří kroků. Nejdříve se zazálohuje a demontuje telefonní ústředna, poté se převeze na místo určení a pak se naistaluje na novém místě, nastaví dle potřeb zákazníka.