SERVIS TELEFONNÍCH ÚSTŘEDEN
Naše společnost provádí také servis a instalaci telefonních ústředen, opravy stolních telefonů, bezdrátových telefonů a ostatních telekomunikačních zařízení značek Panasonic, Siemens, Gigaset, Alcatel, Alphatel, Alphatech, 2N i výrobky ostatních výrobců. Jak objednat? Volejte 244 404 437. Případně pište na servis@atel-cz.cz . Na těchto konaktech Vám jsme k dispozici každý všední den od 9 do 18 hodin. V případě nutnosti je zde non-stop telefonní číslo: 603 324 484.
SPRÁVA POČÍTAČOVÉ SÍTĚ
Naše společnost provádí také servis počítačových sítí a opravy PC. Specializujeme se na správu sítí, dodávky hardwaru a softwaru, serverové systémy, připojení k internetu, bezdrátové sítě i metalické a optické kabeláže. Také poskytujeme poradenství.
Pro více informací ohledně servisu volejte telefonní číslo 244 404 437, nebo pište na servis@atel-cz.cz . Na těchto konaktech Vám jsme k dispozici každý všední den od 9 do 18 hodin.

Nahrávání telefonních hovorů
Nahrávání telefonních hovorů na pevné lince se poslední dobou hojně rozšířilo. Zatímco nahrávání hovorů na Smartphonu je celkem jednoduché a vyžaduje to víceméně pouze nahrání aplikace do přístroje, u pevných linek je situace složitější, nicméně řešitelná. A to jak u nahrávání pevných linek klasických analogových, tak i linek digitálních - ISDN, nebo internetové volání VoIP. V těchto případech je kromě programu (SW) potřeba zakoupit také zařízení, které tento záznam zprostředkuje. Níže najdete několik menších nahrávačů pevných linek. Větší systémy se řeší pomocí telefonních ústředen s dodatkovým SW.
V případě poradenství, či případné opravy nám zavolejte.
Vyberte parametry zboží