Oprava závady telekomunikačního zařízení u zákazn
Žádné hodnocení.
Oprava závady telekomunikačního zařízení u zákazníka - je služba, hodinová sazba technika za každou započatou hodinu opravy systému telekomunikačního zařízení, např. telefonní ústředny. První hodina se vždy účtuje celá, delší práce po půlhodině.
Produkt již není v prodeji
Oprava závady telekomunikačního zařízení u zákazn
Oprava závady telekomunikačního zařízení u zákazníka - je služba, hodinová sazba technika za každou započatou hodinu opravy systému telekomunikačního zařízení, např. telefonní ústředny. První hodina se vždy účtuje celá, delší práce po půlhodině.
Zařízení: telefonní ústředny, pobočkové ústředny, systémové telefony, telefony, opakovače, repeatery, telefonní kabeláže apod.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.