SERVIS TELEFONNÍCH ÚSTŘEDEN
Naše společnost provádí také servis a instalaci telefonních ústředen, opravy stolních telefonů, bezdrátových telefonů a ostatních telekomunikačních zařízení značek Panasonic, Siemens, Gigaset, Alcatel, Alphatel, Alphatech, 2N i výrobky ostatních výrobců. Jak objednat? Volejte 244 404 437. Případně pište na servis@atel-cz.cz . Na těchto konaktech Vám jsme k dispozici každý všední den od 9 do 18 hodin. V případě nutnosti je zde non-stop telefonní číslo: 603 324 484.
SPRÁVA POČÍTAČOVÉ SÍTĚ
Naše společnost provádí také servis počítačových sítí a opravy PC. Specializujeme se na správu sítí, dodávky hardwaru a softwaru, serverové systémy, připojení k internetu, bezdrátové sítě i metalické a optické kabeláže. Také poskytujeme poradenství.
Pro více informací ohledně servisu volejte telefonní číslo 244 404 437, nebo pište na servis@atel-cz.cz . Na těchto konaktech Vám jsme k dispozici každý všední den od 9 do 18 hodin.
Digitální telefonní pobočkové ústředny
(111) Digitální telefonní pobočkové ústředny jsou nejmodernější zařízení, umožňující komunikaci přes pevnou telefonní linku, včetně přepojování hovorů a interního volání mezi pobočkami.
Digitální telefonní pobočkové ústředny slouží k vyřešení telefonní komunikace v domácnostech, rodinných firmách i ve společnostech všech velikostí. Umožňují připojit analogové, ISDN i IP linky a ty rozvést na další pobočky - ke koncovým uživatelům. Trendem dnešní doby je propojit systémy telefonní a systémy domácích dorozumívacích systémů v jeden celek, včetně dalších příslušenství, jako jsou např. dveřní telefony. Leadrem na trhu je společnost Panasonic se svými velice spolehlivými telefonními ústřednami. Konkrétně model Panasonic KX-NS500CE A16 je velice oblíbený v menších společnostech a umožňuje až neskutečné rozšíření o další pobočky a velikou míru variability jak na straně vstupních linek tak i na straně poboček.